Thursday, July 23, 2020

Sign up Google Ads untuk dapat FREE Credit RM150

Inilah peluang untuk anda promote produk atau servis anda secara online. Anda hanya perlu daftar di Google Ads untuk dapatkan kredit iklan sebanyak RM150.
Masukkan email dan tick I'm not a robot.
Apakah terma dan syarat RM150 kredit iklan Google Ads?

Wednesday, July 15, 2020

Jual Murah VS Jual Mahal

Nak jual produk murah atau produk mahal? Tak susah pun nak tahu produk murah atau mahal ni.

Buah-buahan pun ada yang murah dan mahal.
Tengok je harganya sama ada rendah atau tinggi.

Sunday, July 5, 2020

Doraemon Berniaga Kedai Makan

Kalau sebelum ni Spiderman jual durian di Kuantan, sekarang dah ada Doraemon jual makanan di Jempol. Macam-macam cara peniaga nak tarik perhatian pelanggan.

Doraemon berniaga di Jempol.
Siapakah yang memakai kostum Doraemon?

Wednesday, July 1, 2020

Tunggu Peluang VS Cari Peluang VS Guna Peluang

Kalau anda semua nak tahu peluang untuk berniaga sentiasa ada. Sama ada ditunggu, dicari atau digunakan.

Peluang perlukan taktik?
Jom teruskan baca..

Friday, June 26, 2020